Nasıl Yapılır?

Adım adım yeni bir gülümsemeye

Detaylı bir teşhis, bireysel danışmanlık ve uzman bir hekim tarafından gerçekleştirilen tedavi dental implantlarla tedavide büyük önem taşır. Yeni gülümsemenize giden yol sandığınızdan daha az karmaşık olabilir ve daha az zaman alabilir.

İmplant Muayenesi

İmplant muayenesinde genel sağlık durumunuz hakkında bilgi alınır, gerekli görülürse bazı tahliller istenebilir. (diyabet, damar hastalıkları... vb).Röntgen ya da tomografide implant için gerekli kemik yoğunluğu ölçülür, anatomik oluşumlar, ne tür ve kaç tane implant  yerleştirilecğine karar verilir.

İmplant Yerleştirilmesi
İmplant normal şartlarda lokal anestezi altında yerleştirilir. Diş hekimi, çene kemiği içine implantın yerleştirileceği boyutlarda bir "yuva" hazırlar. Bu süre, durumunuz, ihtiyaçlarınız ve yapılacak işleme bağlı olarak değişmektedir. Bir tek ameliyat 10 dakika ile bir kaç saat arası sürebilir.

İyileşme
İmplant çene kemiğine sağlam bir şekilde tutununcaya kadar, hastanın genel tıbbi durumuna bağlı ve kullanılan implanta göre altı hafta ile birkaç ay arasında değişen bir süre gerekmektedir. Yaklaşık bir haftanın sonunda dikişler alınır. İmplantın üzerine bir geçici protez yerleştirilebilir. Bu sayede hasta, günlük yaşamına devam edebilir. İyileşme sürecinde özenli bir ağız hijyeninin önemini hastaların göz önünde bulundurması gerekir.

Yeni dişler
Kuron, köprü ya da total protez - diş laboratuarı hastadan alınan ölçünün üzerinden hastaya uygun protezi üretecek ve iyileşmeyi takiben bu protez hasta ağzına yerleştirilecektir.